Jak włączyć funkcję stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika?
Wymagane jest, aby w sklepie była włączona funkcja stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika (Carrier-Calculated Shipping). Bez tej funkcji nasza aplikacja (ani żadna inna aplikacja wpływająca na metody dostawy) nie może dodawać metod dostawy, a zatem nie będzie w stanie wyświetlać paczkomatów do wyboru.
Istnieją trzy sposoby uzyskania funkcji stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika:
- Opłać Shopify za rok z góry z 10% zniżką (zalecane) – po opłaceniu konieczny kontakt z obsługą klienta Shopify
- Zmień abonament na Advanced Shopify ($299/mies.) lub wyższy – funkcja aktywuje się automatycznie
- Dokup wspominaną funkcję za $20/mies. – w celu zakupu konieczny kontakt z obsługą klienta Shopify
Uwaga: Z tytułu poniesionych przez Państwa kosztów nie otrzymujemy od Shopify żadnego wynagrodzenia. Aktywnie zachęcamy Shopify do udostępniania sprzedawcom tej funkcji za darmo na wszystkich planach.
Opcja 1 - Opłacenie Shopify za rok z góry
- Zaloguj się jako właściciel sklepu.
- W panelu administracyjnym Shopify kliknij opcję Settings, a następnie opcję Plan and permissions.
- Kliknij opcję Compare plans.
- Kliknij Change your billing period (jeśli nie widzisz przycisku Change your billing period, nie możesz wydłużyć cyklu rozliczeniowego dla bieżącego planu).
Jeśli nie widzisz linku, znajdź plan, z którego korzystasz, i kliknij opcję Choose this plan. - Po wyświetleniu opcji rozliczeń wybierz żądany cykl rozliczeniowy.
- Kliknij opcję Start plan, aby zaakceptować nową umowę.
- Plan został zmieniony na opłatę roczną. Teraz należy skontaktować się z obsługą klienta Shopify.
- Kliknij tutaj, aby otworzyć czat z obsługą klienta Shopify w języku angielskim.
- Następnie możesz skorzystać z gotowego szablonu wiadomości:
Hello, I just switched to Annual billing and I would like to have Carrier-Calculated Shipping enabled in my store.
Thank you.
Shopify Guru poinformuje Cię o aktywacji funkcji. Możesz teraz sprawdzić, czy funkcja jest aktywna.
Opcja 2 - Zmiana abonamentu na Advanced Shopify
- Zaloguj się jako właściciel sklepu.
- W panelu administracyjnym Shopify kliknij opcję Settings, a następnie opcję Plan and permissions.
- Przy Advanced Shopify - Kliknij opcję Upgrade plan.
- Kliknij ponownie opcję Upgrade plan, aby kontynuować.
- Wybierz cykl rozliczeniowy.
- Kliknij opcję Confirm changes, aby zaakceptować nową umowę.
- Funkcja aktywuje się automatycznie.
Opcja 3 - Dokupienie funkcji za $20/mies.
- Zaloguj się jako właściciel sklepu
- Kliknij tutaj, aby otworzyć czat z obsługą klienta Shopify w języku angielskim.
- Następnie możesz skorzystać z gotowego szablonu wiadomości:
Hello, I would like to add $20/mo Carrier-Calculated Shipping feature to my store plan.
Thank you.
Shopify Guru poinformuje Cię o doliczeniu opłaty $20 USD miesięcznie do Twojego abonamentu Shopify. Możesz teraz sprawdzić, czy funkcja jest aktywna.
Jak sprawdzić, czy funkcja jest aktywna?
Aby sprawdzić, czy funkcja została aktywowana:
- Przejdź do Settings > Shipping
- Przy Carrier accounts and fulfillment services kliknij Manage integrations
Jeżeli widzisz napis If you have an existing account with a shipping carrier, connect it to your store to use your own rates
– to znaczy, że funkcja jest aktywna. Od teraz możesz korzystać z aplikacji Paczkomaty InPost!
Jeżeli widzisz napis Your current plan doesn’t offer this feature
– to znaczy, że funkcja jest nieaktywna