Jak włączyć funkcję stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika?

Wymagane jest, aby w sklepie była włączona funkcja stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika (Carrier-Calculated Shipping). Bez tej funkcji nasza aplikacja (ani żadna inna aplikacja wpływająca na metody dostawy) nie może dodawać metod dostawy, a zatem nie będzie w stanie wyświetlać paczkomatów do wyboru.

Istnieją trzy sposoby uzyskania funkcji stawki za wysyłkę obliczanej przez przewoźnika:

  1. Opłać Shopify za rok z góry z 10% zniżką (zalecane) – po opłaceniu konieczny kontakt z obsługą klienta Shopify
  2. Zmień abonament na Advanced Shopify ($299/mies.) lub wyższy – funkcja aktywuje się automatycznie
  3. Dokup wspominaną funkcję za $20/mies. – w celu zakupu konieczny kontakt z obsługą klienta Shopify

Uwaga: Z tytułu poniesionych przez Państwa kosztów nie otrzymujemy od Shopify żadnego wynagrodzenia. Aktywnie zachęcamy Shopify do udostępniania sprzedawcom tej funkcji za darmo na wszystkich planach.

Opcja 1 - Opłacenie Shopify za rok z góry 

  1. Zaloguj się jako właściciel sklepu.
  2. W panelu administracyjnym Shopify kliknij opcję Settings, a następnie opcję Plan and permissions.
  3. Kliknij opcję Compare plans.
  4. Kliknij Change your billing period (jeśli nie widzisz przycisku Change your billing period, nie możesz wydłużyć cyklu rozliczeniowego dla bieżącego planu).
    Jeśli nie widzisz linku, znajdź plan, z którego korzystasz, i kliknij opcję  Choose this plan.
  5. Po wyświetleniu opcji rozliczeń wybierz żądany cykl rozliczeniowy.
  6. Kliknij opcję Confirm changes, aby zaakceptować nową umowę.
  7. Plan został zmieniony na opłatę roczną. Teraz należy skontaktować się z obsługą klienta Shopify.
  8. Kliknij tutaj, aby otworzyć czat z obsługą klienta Shopify w języku angielskim.
  9. Następnie możesz skorzystać z gotowego szablonu wiadomości:
Hello, I just switched to Annual billing would like to have Carrier-Calculated Shipping enabled in my store.

Thank you.

Shopify Guru poinformuje Cię o aktywacji funkcji. Możesz teraz sprawdzić, czy funkcja jest aktywna.

Opcja 2 - Zmiana abonamentu na Advanced Shopify

  1. Zaloguj się jako właściciel sklepu.
  2. W panelu administracyjnym Shopify kliknij opcję Settings, a następnie opcję Plan and permissions.
  3. Przy Advanced Shopify - Kliknij opcję Upgrade plan.
  4. Kliknij ponownie opcję Upgrade plan, aby kontynuować.
  5. Wybierz cykl rozliczeniowy.
  6. Kliknij opcję Confirm changes, aby zaakceptować nową umowę.
  7. Funkcja aktywuje się automatycznie.

Opcja 3 - Dokupienie funkcji za $20/mies.

  1. Zaloguj się jako właściciel sklepu
  2. Kliknij tutaj, aby otworzyć czat z obsługą klienta Shopify w języku angielskim.
  3. Następnie możesz skorzystać z gotowego szablonu wiadomości:
Hello, I would like to add $20/mo Carrier-Calculated Shipping feature to my store plan.

Thank you.

Shopify Guru poinformuje Cię o doliczeniu opłaty $20 USD miesięcznie do Twojego abonamentu Shopify. Możesz teraz sprawdzić, czy funkcja jest aktywna.

Jak sprawdzić, czy funkcja jest aktywna?

Aby sprawdzić, czy funkcja została aktywowana:

  1. Przejdź do Settings > Shipping
  2. Przy Carrier accounts and fulfillment services kliknij Manage integrations

Jeżeli widzisz napis If you have an existing account with a shipping carrier, connect it to your store to use your own rates – to znaczy, że funkcja jest aktywna. Od teraz możesz korzystać z aplikacji Paczkomaty InPost!

Jeżeli widzisz napis Your current plan doesn’t offer this feature – to znaczy, że funkcja jest nieaktywna

Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.