Jak wysłać klientowi link do płatności za zamówienie?
Dostępne są dwie metody wysyłki linku do płatności:
Sposób 1
W panelu administracyjnym sklepu przejdź do szczegółów zamówienia i wybierz Collect payment (1), a następnie Send invoice (2).
Pojawi się okno wysyłki wiadomości e-mail. Klient po kliknięciu przycisku Zapłać teraz będzie mógł ponownie wybrać metodę płatności i dokonać zapłaty.
Uwaga: Jeżeli korzystasz z oprogramowania typu Baselinker, upewnij się, że Twój proces bierze pod uwagę więcej niż jedną metodę płatności przypisaną do zamówienia, bowiem, może zdarzyć się, że kupujący początkowo wybierze np. płatność kartą, a po otrzymaniu przypomnienia zmieni zdanie i wybierze płatność BLIK.
Sposób 2
Możesz poinstruować kupującego, aby ponowił płatność ze strony podsumowania zamówienia. Widoczny będzie wtedy przycisk Ponów płatność
Link do strony podsumowującej zamówienie znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienia.
Możesz wysłać kopię potwierdzenia zamówienia klikając przycisk Resend e-mail w sekcji Timeline na stronie szczegółów zamówienia.
Możesz także skopiować link do strony podsumowującej zamówienie na stronie szczegółów zamówienia, klikając More actions, dalej prawym przyciskiem myszy View order status page i następnie Copy link address.