Jak wysłać klientowi link do płatności za zamówienie?

Dostępne są dwie metody wysyłki linku do płatności:

Sposób 1

W panelu administracyjnym sklepu przejdź do szczegółów zamówienia i wybierz Collect payment (1), a następnie Send invoice (2).

Pojawi się okno wysyłki wiadomości e-mail. Klient po kliknięciu przycisku Zapłać teraz będzie mógł ponownie wybrać metodę płatności i dokonać zapłaty.

Uwaga: Jeżeli korzystasz z oprogramowania typu Baselinker, upewnij się, że Twój proces bierze pod uwagę więcej niż jedną metodę płatności przypisaną do zamówienia, bowiem, może zdarzyć się, że kupujący początkowo wybierze np. płatność kartą, a po otrzymaniu przypomnienia zmieni zdanie i wybierze płatność BLIK.

Sposób 2

Możesz poinstruować kupującego, aby ponowił płatność ze strony podsumowania zamówienia. Widoczny będzie wtedy przycisk Ponów płatność

Link do strony podsumowującej zamówienie znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienia.

Możesz wysłać kopię potwierdzenia zamówienia klikając przycisk Resend e-mail w sekcji Timeline na stronie szczegółów zamówienia.

Możesz także skopiować link do strony podsumowującej zamówienie na stronie szczegółów zamówienia, klikając More actions, dalej prawym przyciskiem myszy View order status page i następnie Copy link address.

Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.