Ograniczenia integracji płatności

Dokonując zakupu integracji płatności, należy mieć świadomość, że:

  • Płatność za pośrednictwem naszej integracji następuje po złożeniu zamówienia przez klienta – oznacza to, że pewien niewielki procent zamówień, może być przez klientów porzucony na tym etapie (będą widniały w systemie jako nieopłacone).
  • Zwroty pieniędzy należy wykonać zarówno z panelu PayU, jak i z panelu Shopify. Wszystkie transakcje w PayU są opatrzone numerem zamówienia z Shopify, co pozwala na ich szybkie odnalezienie.
  • Płatności zainicjowane za pomocą naszej integracji mogą być dokonane tylko i wyłącznie w walucie bazowej sklepu. Integracja nie wspiera wielu walut. Sprzedaż w wielu walutach możliwa jest tylko z Shopify Payments.
  • Możliwość dodania ikon przy wyborze metody płatności jest możliwa jedynie na planie Shopify Plus.
Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.