Ograniczenia integracji płatności
Dokonując zakupu integracji płatności, należy mieć świadomość, że:
- Płatność za pośrednictwem naszej integracji następuje po złożeniu zamówienia przez klienta – oznacza to, że pewien niewielki procent zamówień, może być przez klientów porzucony na tym etapie (będą widniały w systemie jako nieopłacone).
- Zwroty pieniędzy należy wykonać zarówno z panelu PayU, jak i z panelu Shopify. Wszystkie transakcje w PayU są opatrzone numerem zamówienia z Shopify, co pozwala na ich szybkie odnalezienie.
- Płatności zainicjowane za pomocą naszej integracji mogą być dokonane tylko i wyłącznie w walucie bazowej sklepu. Integracja nie wspiera wielu walut. Sprzedaż w wielu walutach możliwa jest tylko z Shopify Payments.
- Możliwość dodania ikon przy wyborze metody płatności jest możliwa jedynie na planie Shopify Plus.