Jak nadawać przesyłki do Paczkomatów InPost?
Rolą aplikacji Paczkomaty InPost jest pozwolenie klientom na wybór paczkomatu.
Przy każdym zamówieniu w Shopify widnieje identyfikator wybranego przez klienta Paczkomatu:
To, w jaki sposób przesyłki będą nadawane, zależy od Państwa.
Dostępne opcje to:
- Oprogramowanie Baselinker - jeżeli obsługują Państwo zamówienia za pomocą Baselinker, aplikacja Paczkomaty InPost automatycznie przekazuje identyfikator paczkomatu do Baselinkera. Dzięki Baselinkerowi można nadawać przesyłki za pomocą brokerów lub bezpośredniej integracji z InPost.
- Broker Furgonetka - jeżeli korzystają Państwo z brokera Furgonetka, ich integracja z Shopify umożliwia łatwe nadawanie przesyłek. Dane adresowe wraz z identyfikatorem paczkomatu są przekazywane automatycznie.
- W przypadku niewielkich sklepów przesyłki można nadawać ręcznie, wpisując adres i identyfikator paczkomatu. Można korzystać z dowolnego brokera lub Managera Paczek InPost.