Jak nadawać przesyłki do Paczkomatów InPost?

Aplikacja Paczkomaty InPost pozwala jedynie na pokazywanie paczkomatów do wyboru.

Przy każdym zamówieniu w Shopify widnieje identyfikator wybranego przez klienta Paczkomatu:

To, w jaki sposób przesyłki będą nadawane, zależy od Państwa.

Dostępne opcje to:

  1. Oprogramowanie Baselinker - jeżeli obsługują Państwo zamówienia za pomocą Baselinker, aplikacja Paczkomaty InPost automatycznie przekazuje identyfikator paczkomatu do Baselinkera. Dzięki Baselinkerowi można nadawać przesyłki za pomocą brokerów lub bezpośredniej integracji z InPost.
  2. Broker Furgonetka - jeżeli korzystają Państwo z brokera Furgonetka, ich integracja z Shopify umożliwia łatwe nadawanie przesyłek. Dane adresowe są przekazywane automatycznie, ale identyfikator paczkomatu musi zostać wprowadzony ręcznie.
  3. W przypadku niewielkich sklepów przesyłki można nadawać ręcznie, wpisując adres i identyfikator paczkomatu. Można korzystać z dowolnego brokera lub Managera Paczek InPost.
Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.