Nazewnictwo i ułożenie metod płatności

Wykrywanie metod płatności

Nasza integracja płatności pozwala na elastyczne nazewnictwo metod płatności. Metoda płatności jest wykrywana na podstawie słów kluczowych.

- w przypadku BLIK: musi zawierać frazę "blik"
- w przypadku kart: musi zawierać frazę "karta", "kartą, "card" lub "kreditkarte" 

- w przypadku szybkiego przelewu: musi zawierać: frazę "szybki przelew" lub "payu"
- w przypadku rat PayU: musi zawierać frazy: "raty" i "payu"
- w przypadku usługi PayU | Płacę później: musi zawierać frazy "payu" i "płacę później"

Wielkość liter nie ma znaczenia.

Kolejność w checkout

Shopify układa metody płatności w kolejności alfabetycznej, z kilkoma wyjątkami:

  1. Jeżeli oferują Państwo płatności za pomocą m.in. PayPal lub Stripe, takie bramki są traktowane priorytetowo i Shopify umieszcza je na samej górze. Jeżeli logo PayPal jest dla Państwa uciążliwe, sugerujemy rozważenie wyłączenia tej metody płatności, ponieważ dominuje ona nad innymi i może wprowadzać klientów w błąd.
  2. Jeżeli oferują Państwo płatności za pomocą predefiniowanych manualnych metod płatności takich jak Bank Deposit czy Cash on Delivery (COD), Shopify również traktuje je priorytetowo. Mogą je Państwo dezaktywować i utworzyć nowe o nazwach np. Przelew tradycyjny i Za pobraniem

Jeżeli istotne dla Państwa jest zachowanie kolejności: szybki przelew, blik, karty, przelew tradycyjny, pobranie - sugerujemy nazewnictwo:

  • PayU – Szybki przelew
  • Płatność BLIK
  • Płatność kartą
  • Przelew tradycyjny
  • Za pobraniem

Jeżeli korzystasz z Shopify Plus, istnieje możliwość ustalenia dowolnej kolejności, a także dodania ikon – po więcej szczegółów, zapraszamy do kontaktu.

Zmiana nazwy

Aby zmienić nazwę metody płatności, należy dezaktywować poprzednią i utworzyć nową. Nie ma możliwości utworzenia metody płatności o takiej samej nazwie z różnicą w wielkości liter. To znaczy, że jeżeli utworzymy metodę "Płatność blik", to nie będzie możliwa zmiana na "Płatność BLIK".

Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.