Zalecane ustawienia sklepu

Aby bezproblemowo przyjmować zamówienia do paczkomatów, zalecamy zmianę poniższych ustawień w sklepie:

Wymagane imię i nazwisko oraz numer telefonu

  1. Wejdź do panelu administracyjnego
  2. Przejdź do Settings, a następnie Checkout
  3. W sekcji Full name wybierz Require first and last name
  4. W sekcji Shipping address phone number wybierz Required
  5. Kliknij przycisk Save

Jeżeli Twój sklep posiada więcej niż jedną lokalizację

Należy zmienić ustawienia wysyłki – tak, aby stawki były obliczane tylko z głównej lokalizacji.

  1. Wejdź do panelu administracyjnego
  2. Przejdź do Settings, a następnie Shipping and delivery
  3. W sekcji General shipping rates kliknij Manage rates
  4. Rozwiń sekcję Shipping from
  5. Kliknij Manage, wybierz opcję Remove i zapisz – powtórz dla wszystkich z wyjątkiem domyślnej lokalizacji

Jeżeli korzystasz z aplikacji Google Channel

Aplikacja Google Channel domyślnie synchronizuje stawki dostawy określone w ustawieniach sklepu. Niestety pomija ona stawki aplikacji od dostawy, takich jak nasza aplikacja. Jedyne rozwiązanie, jakie udało nam się znaleźć, polega na wyłączeniu synchronizacji metod dostawy i dodaniu ich manualnie w Google Merchant Center.

Uwaga: jeżeli nie wyłączysz synchronizacji, aplikacja Google Channel usunie manualnie dodane metody dostawy podczas kolejnej synchronizacji. Zgłosiliśmy ten problem do Shopify, ale na rozwiązanie przyjdzie nam poczekać.

  1. Wejdź do panelu administracyjnego
  2. Przejdź do Apps, a następnie Google
  3. Przejdź do zakładki Settings
  4. W sekcji Product feed settings, obok Shipping settings kliknij Change
  5. Wybierz opcję Manually set up shipping settings in Google Merchant Center
  6. Kliknij Save
  7. Wejdź do Google Merchant Center
  8. Przejdź do Narzędzia, a następnie Dostawa i zwroty
  9. Dodaj swoje metody dostawy włącznie z dostawą do paczkomatu
Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.