Zalecane ustawienia sklepu
Aby bezproblemowo przyjmować zamówienia do paczkomatów, zalecamy zmianę poniższych ustawień w sklepie:
Wymagane imię i nazwisko oraz numer telefonu
- Wejdź do panelu administracyjnego
- Przejdź do Settings, a następnie Checkout
- W sekcji Full name wybierz Require first and last name
- W sekcji Shipping address phone number wybierz Required
- Kliknij przycisk Save
Jeżeli Twój sklep posiada więcej niż jedną lokalizację
Należy zmienić ustawienia wysyłki – tak, aby stawki były obliczane tylko z głównej lokalizacji.
- Wejdź do panelu administracyjnego
- Przejdź do Settings, a następnie Shipping and delivery
- W sekcji General shipping rates kliknij Manage rates
- Rozwiń sekcję Shipping from
- Kliknij Manage, wybierz opcję Remove i zapisz – powtórz dla wszystkich z wyjątkiem domyślnej lokalizacji
Jeżeli korzystasz z aplikacji Google Channel
Aplikacja Google Channel domyślnie synchronizuje stawki dostawy określone w ustawieniach sklepu. Niestety pomija ona stawki aplikacji od dostawy, takich jak nasza aplikacja. Jedyne rozwiązanie, jakie udało nam się znaleźć, polega na wyłączeniu synchronizacji metod dostawy i dodaniu ich manualnie w Google Merchant Center.
Uwaga: jeżeli nie wyłączysz synchronizacji, aplikacja Google Channel usunie manualnie dodane metody dostawy podczas kolejnej synchronizacji. Zgłosiliśmy ten problem do Shopify, ale na rozwiązanie przyjdzie nam poczekać.
- Wejdź do panelu administracyjnego
- Przejdź do Apps, a następnie Google
- Przejdź do zakładki Settings
- W sekcji Product feed settings, obok Shipping settings kliknij Change
- Wybierz opcję Manually set up shipping settings in Google Merchant Center
- Kliknij Save
- Wejdź do Google Merchant Center
- Przejdź do Narzędzia, a następnie Dostawa i zwroty
- Dodaj swoje metody dostawy włącznie z dostawą do paczkomatu