Czy zamawiający może wybrać inny paczkomat niż proponowane?

Zamawiający ma do wyboru jedynie najbliższe paczkomaty na podstawie podanego adresu dostawy. Wiemy, że to nie jest idealne rozwiązanie, jednak chcieliśmy umożliwić tym 95% klientów przyjemne zakupy.

Kiedy tylko Shopify pozwoli aplikacjom bardziej rozszerzać stronę składania zamówienia – na pewno wprowadzimy możliwość wyboru innego paczkomatu.

Na ten moment, klient ma trzy opcje:

  1. Zmiana adresu dostawy na taki bliski paczkomatowi i wybranie tego paczkomatu
  2. Dodanie notatki do zamówienia
  3. Kontakt po złożeniu zamówienia
Przy wyborze metody wysyłki można dodać informację, np.: "Jeśli chcesz wybrać inny paczkomat, zmień adres dostawy na najbliższy docelowemu paczkomatowi.".
Czy to odpowiada na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię There was a problem submitting your feedback. Please try again later.